Będąc klubowiczem można bez żadnych ograniczeń korzystać ze wszystkich zajęć Spinning, w dowolnej ilości oraz godzinach. Ilość uczestników jest ograniczona do 10 osób, a rezerwacji dokonać można są w dzień poprzedzający zajęcia lub w dniu zajęć. Harmonogram będziemy rozbudowywać według Państwa potrzeb. Naszym celem jest zaoferowanie szerokiej oferty, zarówno zajęć porannych, wieczornych oraz weekendowych. Wszystko jest uzależnione od Waszego zainteresowania oraz zaangażowania.

Spinning® wzmacniamy układ krążeniowo-oddechowy oraz wszystkie partie mięśni, a także poprawiamy kondycję fizyczną i psychiczną spalając przy tym od 700 do 1200 kcal w ciągu jednej 45 minutowej sesji treningowej – tak w skrócie można opisać to co czyni te zajęcia wyjątkowymi.

Program Spinning daje ogromne możliwości rozwoju fizycznego. Dzieli się on na 4 stref treningowych:

RECOVERY (REGENERACJA: int. 50 – 65% tętna max)
Klasa o bardzo małej intensywności. Jest to najprostszy profil zajęć spinningu. Trening ma charakter relaksacyjny po dużych wysiłkach, jak również pełni rolę ćwiczeń dla początkujących. Dzięki temu profilowi możemy pracować nad techniką jazdy. Charakteryzuje go wysoki współczynnik spalania tkanki tłuszczowej.

ENDURANCE (WYTRZYMAŁOŚĆ: int. 65 – 75% tętna max)
Jest to trening o małej i średniej intensywności. Zawiera trzy podstawowe techniki jazdy. Używany, jako zajęcia dla początkujących i jako dobry trening mentalny. Dużo wizualizacji i motywacji. Charakteryzuje się bardzo wysokim współczynnikiem spalania tkanki tłuszczowej.
ENDURANCE HIGH – zajęcia o większej intensywności.
ENDURANCE LOW – zajęcia o mniejszej intensywności.

STRENGTH (SIŁA: int. 75 – 85% tętna max)
Jest to trening o dużej intensywności, skupia większą uwagę na pracy naszych mięśni i kształtowaniu naszego charakteru. Wyróżnia się dużym współczynnikiem spalania tkanki tłuszczowej. Stosowane są techniki podstawowe i zaawansowane. Klasa przeznaczona dla osób zaawansowanych.

INTERVAL (INTERWAŁ: int. 65 – 92% tętna max)
Trening dla zaawansowanych o bardzo dużej intensywności. Jest to najbardziej urozmaicony trening, który zawiera wszystkie techniki jazdy. Rodzaj ten wpływa na zwiększenie naszej wydolności
i kondycji. Występuje niski współczynnik spalania tkanki tłuszczowej. Między cyklicznie powtarzającymi się wysiłkami o dużej intensywności i zróżnicowaniu występują przerwy, które mają umożliwić odpoczynek.

RACE DAY (DZIEŃ WYŚCIGU int. 80 – 82% tętna max)
Dzień wyścigu jest to okazja do sprawdzenia swoich postępów w zakresie sprawności fizycznej rozwijanej w czasie odbywanych treningów w ramach pozostałych czterech intensywności.

       
Facebook